Remington PROtect Range #Spons

Kvôli múdremu načasovaniu nemohlo testovanie Remington PROtect Range dopadnúť už lepšie. Ak pravidelne čítaš BBB , tak vieš , že som mala keratínové zábaly, ktoré vyhladili všetky kučery – čas, kedy skutočne oceníš takéto postupy je vtedy, keď si spomenieš, ako tvoje vlasy naozaj vyzerajú! Takže potom, čo som mala najhoršie vlasy vo svojej histórii (možno ešte okrem nešťastných dvoch týždňov v Kalifornii pred niekoľkými rokmi) na Malorke pár týždňov dozadu , kedy boli zasiahnuté aj vlhkosťou a aj extrémnym teplom v tom istom čase , tak sa hlásim späť. Toto sa už nikdy nesmie zopakovať.

Medzitým urobil Remington PROtect range (skúsila som PROtect sušič a PROtect žehličku) skutočne vynikajúcu robotu pre vyhladenie mojich vlasov. Som medzi prými, čo sú cynický ohľadom vecí, ktoré vlastne nemôžeš vidieť, ako sú vysušovací prstenec napustený keratínom, argánom a makadámom, ale definitívne niečo na tom sušiči je, čo dáva lepšie výsledky ako som bola schopná dosiahnuť predtým. V skutočnosti som prešla na sušič kvôli jeho schopnosti vysušiť vlasy oveľa rýchlejšie a s menšou potrebou tepla. Neviem ako to robí, ale dokáže to. Bola to prvá vec , čo som si všimla, pretože nenávidím vysušovanie mojích vlasov a všetko, čo mi ušetrí môj drahocenný čas je pre mňa víťaztvom. Má to iónické fúkanie, ale myslím, že dnes sa to dá očakávať a hlavne to nie je ťažké – je to podobná váha ako o moc menší sušič, ktorý mám, ale o polovicu menej hlučnejší.

Remington PROtect Range

Skombinuj Remington PROtect sušič (£39.99) tu s PROtect žehličkou (£89.99) tu a výsledok bude jemnejší pocit a vyhladenejší vzhľad. A k žehličke: Je tu malá priehradka, do ktorej sa dáva voda, čím dostaneš to, čo Remington nazýva ‘chladivý opar’. Ak prechádzaš po vlasoch so žehličkou pri 170 stupňoch, opar pomáha vynakladať menej tepla. Som vinná tým, že moje žehličky využívam na maximum, ale ty to robiť nemusíš. Trochu som bojovala s parou, pretože som si zle prešítala návod a myslela som si , že potebujem stlačiť modré tlačidlo zakaždým, keď potrebujem paru… ale para vlastne neustále prúdi ak máš nastavenú 170 stupňovú teplotu. Ak by som niečo menila na žehličke Remington PROtect , bolo by to umiestnenie tlačidla – niekoľkokrát som ho už nedopatrením vypla, pretože sa nachádza na mieste, kde môj palec prirodzene spočíva, keď držím žehličku. Je tu aj možnosť zvýšiť teplotu, ale to sa mi zdá byť zbytočné. Para je súčaťou Hydracare technológie – čo je chladivý opar s optimálnym žehliacim teplom a plátky napustené keratínom, argánom a makadamovými olejmi.

Remington prehlasuje o 68% menej poškodenia – zopár týždňov nie je dostatočných na potvrdenie tohto tvrdenia, ale s určitosťou môžem povedať, že tieto zariadenia sú jemnejšie na moje vlasy ako tie čo som používala doteraz a výsledok je oveľa lepší. Len tak mimochodom môžem povedať, že končeky vlasov nevyzerajú po použití sušičky sucho – normálne by som musela ešte prejsť po takýchto koncoch so žehličkou , a v tomto prípade som veru nemusela. Z technickího hľadiska využíva sušič technológiu Thermacare pre vysušenie vlasov rýchlo a pri menšom teple – a preto s menším poškodením.

Chystala som sa objednať si ďalšie ošetrenie keratínom, ale myslím si, že ak vyskúšam tieto zariadenia ešte predtým, než si ho objednám, tak nebudem ľutovať.

*Zariadenia poskytol a post sponzoroval Remington

Pôvodný článok v angličtine možno nájsť na britishbeautyblogger.com.

