Nové odtiene laku na nechty Estee Lauder Pure Color + Limitovaná Edícia Kolekcie pre Nordstrom Jar 2011


Perfektný pre St. Pattty’s Day: Wicked Game (hriešna hra) – Limitovaná kolekcia laku na nechty s čisto krémovou farbou
Nordstrom exclusive


Na druhý deň som nakrútila video pre klienta na voľnej nohe a uvedomila som si, že by som asi mala vymeniť moje denim-dekorované číslice za nejaký tlmený nechtový odtieň. Pretože video bolo o mejkapových tipoch pre staršie dámy postihnuté Rúžovkou, zvolila som si Essie Limo-scénu, a cítila som sa dosť retro (2003). Nikdy som sa necítila staršia. Po zbytok týždňa som vystavovala na obdiv také malé nudnné nechty , cítila som sa ako by som vyšla z domu bez môjho obľúbeného príslušenstva – zábavného nechtového lesku. Sviatočný lak sa pre mňa stal normou , už viac nie iba príležitostnou záležitosťou. Kamenné nudné nechty, to bolo ako keby som si na nočný výjazd nezobrala šperky a zábavné topánky. Pripomenulo mi to úvodnú scénu z filmu The Banger Sisters kde Susan Sarandon (La la la la VINIA) povie Goldie Hawn, “Chcem ísť von! Ale všetko čo mám je béžové.”

Takže? Nemôžem čakať na prečistenie palety mojích nechtov dodávkou najnovšieho laku na nechty od Estee Lauder pre jar 2011. Vybrala som si nový Estee lauder Pure Color lak na nechty v rúžovej farbe. Je súčasťou novej rady lakov na nechty Pure Color Nail Lacquer od Estée Lauder a Creative Makeup riaditeľa Toma Pecheux. Nová kolekcia sa môže pochváliť radou ôsmich lakov na nechty v dômyselných farebných odtieňoch, ktoré pokrývajú celú paletu farieb a dlho vydržia. Dodatočná limitovaná edícia ôsmych módnych odtieňov prináša tvojím nechtom toľko potrebnej zábavy. Tom Pecheux odporúča aplikovať dve vrstvy laku, na ktoré potom nasleduje žiarivá a jasná vrchná vrstva. “Nechty by mali vyzerať veľmi žiarivo a lesklo– ako moderný čínsky lak,” hovorí Tom. Tu je niekoľko odtieňov z kolekcie.


Čokoládová túžba – Limitovaná kolekcia laku na nechty Creme Pure Color Nail Lacquer
Nordstrom exclusive



Mega Fuchsia – Limitovaná kolekcia laku na nechty Creme Pure Color
Nordstrom exclusive



Kult ustrice – Limitovaná kolekcia trblietavého laku na nechty Shimmer Pure Color
Nordstrom exclusive



Prskajúca sivobéžová – Limitovaná kolekcia trblietavého laku na nechty Shimmer Pure Color
Nordstrom exclusive



Fialová Diva – Limitovaná kolekcia laku na nechty Creme Pure Color
Nordstrom exclusive



Divoká modrá – Limitovaná kolekcia laku na nechty Creme Pure Color
Nordstrom exclusive



Začarovaný granát –Lak na nechty Creme Pure Color– Nový odtieň



Mrazivá fantázia – Trblietavý lak na nechty Shimmer Pure Color– Nový odtieň



Plameň Fuksie – Lak na nechty Creme Pure Color– Nový odtieň



Horúci Koral – Lak na nechty Creme Pure Color– Nový odtieň



Čisto červená – Lak na nechty Creme Pure Color– Nový odtieň



Purpurová vášeň – Lak na nechty Creme Pure Color– Nový odtieň



Rosa Rosa – Lak na nechty Creme Pure Color– Nový odtieň



Ultrafialová – Trblietavý lak na nechty Shimmer Pure Color– Nový odtieň


Lak na nechty Pure Color Nail Lacquer bude dostupný na Estee Lauder a na esteelauder.com za 0.3 oz / $19 v Marci 2011. Limitovaná kolekcia je exkluzívna pre Nordstrom na obmedzený čas.

Pôvodný článok v angličtine možno nájsť na rouge18.com.

